www.avtomodelist.at.ua ГоловнаРеєстраціяВхід Понеділок
20.11.2017
12:24
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Результати проведених змагань [2]
Доробка двигунів [5]
Різне [2]
Наше опитування
Скільки часу Ви займаєтесь автомоделюванням?
Всього відповідей: 171
 Каталог статей 
Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 9
Показано матеріалів: 1-9
Сторінки:

Щоб займатись автомоделюванням, потрібно багато грошей

На перший український чемпіонат Європи з автомодельного спорту, що днями завершився в місті Стрий, з’їхалося чимало гостей. Іще до початку змагань більшість фахівців сходилася на думці, що головними претендентами на цьогорічну європейську “корону” є Естонія, Німеччина та Росія. Експерти не помилилися, підсумкова загальнокомандна турнірна таблиця виглядала так: перші – естонці, другі – німці, треті – росіяни. Збірна України посіла доволі високе шосте місце генеральної класифікації. А в кубку конструкторів українці, здивувавши багатьох, сенсаційно фінішували четвертими. Трійка переможців у кубку виглядала так само, як і в загальнокомандному заліку: Естонія, Німеччина, Росія.

Під час тестових заїздів кореспондентові “Газети” вдалося поспілкуватися з одним із лідерів світового автомодельного спорту, німцем Вальтером Рюдером, який у підсумку став чемпіоном у класі Е-5 з об’ємом двигуна 10 см куб.

12.jpg

– Пане Вальтере, більшість учасників змагань приїхала до Стрия власними авто. А як ви діставалися в Україну?

– На цей чемпіонат Європи вирішив приїхати з дружиною. Оскільки в Україні ні я, ні вона раніше не були, то від перельоту відмовилися. Вирішили мандрувати автомобілем, щоб більше побачити, адже їхати треба було через усю Польщу, та ще й немалий клаптик дороги Україною.

– Коли перетнули поль­­­сь­­ко-український кордон, якими були перші враження?

– На територію вашої країни ми в’їхали посеред ночі. Перше, що здивувало, – це практично повна відсутність освітлення на дорогах, які виявилися просто в жахливому стані. Через такі дороги відрізок у 150 кілометрів ми долали довше, ніж дві години. У Європі таку дистанцію мож­на проїхати хвилин за 30-40, а тут виникли проблеми. Авто мого друга двічі потрапляло у вибоїни на трасі, навіть довелося змінювати колесо. Проте, незважаючи ні на що, ми всі дуже щасливі, що зараз тут і можемо брати участь у змаганнях.

– Багато хто стверджує, що Стрийський кордодром – один із найкращих у Європі. Як вважаєте, такі твердження справедливі?

– Знаєте, тут не тільки хороший кордодром, тут усе на високому європейському рівні. На стрийському чемпіо­наті Європи все організовано дуже добре й раціонально. Щодо доріжки, то вона справ­ді одна з найкращих серед тих, на яких мені доводилося запускати модельки.

– Наскільки популярний автомодельний спорт у Ні­меччині?

– Серед німців автомодельний спорт користується неабиякою популярністю, але членів нашого клубу, любителів автомодельного спорту, чомусь щороку меншає. Хоча таку ситуацію просто пояснити: щоб займатися автомоделюванням, потрібно багато грошей. Утім це не головне, проблема, як на мене, у втраті зацікавленості юних німців у наукових видах спорту. Наші діти чомусь віддають перевагу комп’ютерним іграм і відвідуванню дискотек. Чому так – не знаю. Можливо, їхніх батьків лякають суми, які потрібно вкласти в дітей, але ж це із часом віддається, що­правда, не фінансово, а в плані інтелекту.

– А скільки треба вкласти коштів, аби займатися вашим видом спорту?

– В автомодельний спорт приходять зазвичай десь із 12 ро­ків. Оскільки дитина в такому віці ще сама не в змозі їздити світом, то для батьків такі поїздки, як правило, втри­чі дорожчі. Географія автомодельного спорту дуже широка, змагання проводять у Росії, Естонії, Швеції, Австралії, а щоб їздити по всіх цих країнах, треба чимало грошей. Також слід полічити вартість модельки, заняття в школі, тому дуже складно сказати точно, скільки потрібно вкласти грошей у дитину. Можна сказати лише одне – дуже багато.

– Не таємниця, що збірна Німеччини входить до числа фаворитів цьогорічного чемпіонату. Як вважаєте, вашій команді вдасться привезти з України “золото”?

– Ну, крім німців, є ще сильні спортсмени серед естонців і росіян, тому говорити про легку перемогу не доводиться. На тренувальних заїздах добряче здивували італійці, – їхня моделька розіг­налася до 330 кілометрів на годину, – тож цю збірну також можна зарахувати до фаворитів. Тим паче, з ними працює професійний конструктор, а це додає серйозної переваги. Щодо нашої команди, то змагаємося за олімпій­ським принципом “головне – не перемога, а участь у змаганнях” (сміється). А якщо сер­йозно, то бундестім може реально претендувати щонайменше на третє або друге загальнокомандне місце. Хоча все покаже час.

– Пане Вальтере, й наостанку зізнайтеся, чого не вистачає у Стрию для європейця?

(Сміючись) Знаєте, нічого. І я не лукавлю.

Розмовляв Адріан Снігур

Різне | Переглядів: 933 | Додав: -=Kpox@=- | Дата: 14.05.2009 | Коментарі (0)


МК-17 «Юниор» его резервы
Можно смело утверждать: двигатель МК-17 «Юниор» знаком буквально всем моделистам. Один из самых популярных у начинающих спортсменов и выпускаемый большими сериями, он способствует вовлечению в моделизм тысяч мальчишек. Под этот моторчик создано немало промышленных наборов полуфабрикатов. С моделями, снабженными «Юниорами», получают свои первые спортивные разряды авиа-, судо-, автомоделисты-школьники и юные строители различных копий.
Доробка двигунів | Переглядів: 5496 | Додав: -=Kpox@=- | Дата: 04.05.2009 | Коментарі (2)


Как показывает практика, на руках у многих авиамоделистов сохранилось очень много раритетных моторов. В помощь «счастливым» обладателям отечественного двигателя - МАРЗ-2,5 эта статья.

Доработка компрессионного микродвигателя МАРЗ 2,5 см.

На прилавки магазинов «Юный техник» на смену устаревшему МК-12В поступил новый отечественный микродвигатель МАРЗ-2,5. Однако, к сожалению, подарок массовому моделисту оказался не слишком удачным. МАРЗ не выдерживает никакого сравнения даже с выпускавшимся давным-давно «двенадцатым» с бочкообразной красной рубашкой охлаждения.

Но вы все же приобрели МАРЗ-2,5 (других все равно нет!), отнеситесь и покупке как к полуфабрикату и...

Доробка двигунів | Переглядів: 9948 | Додав: -=Kpox@=- | Дата: 04.05.2009 | Коментарі (2)


Многим моделистам известно, что карбюратор микродвигателя МДС-10КУ вряд ли можно причислить к ряду удачных. Часто самопроизвольно выкручивается игла малого газа, а уплотнение иглы большого газа очень быстро изнашивается. Приемистость двигателя при использовании этого карбюратора оставляет желать лучшего. Резкая работа ручкой управления "дроссельной заслонкой" как правило приводит к перебоям в работе мотора вплоть до его остановки и это при том, что качество цветной пары МДС-10КУ превосходит многие зарубежные аналоги.

Установка более надежного и недорогого (около 17 у.е.) карбюратора от двигателя Super Tigre G61 решает все проблемы, но требует растачивания посадочного отверстия в картере. В то же время карбюратор, используемый на двигателях меньшей кубатуры (G40,G45 и G51), подходит по посадочным размерам идеально. Единственное, что потребуется - установить два резиновых уплотняющих кольца.

Естественно, может возникнуть вопрос: а хватит ли сечения диффузора этого карбюратора для десятикубового мотора? Мощность Super Tigre G51 составляет 1,48 л.с., а МДС-10КУ - 1,36 л.с. Кроме того, экономичность двигателей с кольцом хуже, чем двигателей с хромированной цветной парой. Поэтому были все основания полагать, что требуемые расход воздуха и топлива на МДС-10КУ "чужой" карбюратор обеспечит полностью. Что и подтвердили проведенные стендовые и летные испытания

Доробка двигунів | Переглядів: 1487 | Додав: -=Kpox@=- | Дата: 04.05.2009 | Коментарі (0)


Многие моделисты используют, на своих моделях самолетов, двигатели итальянской фирмы SUPER TIGRE. Эти моторы отличает достаточная мощность, большой ресурс и низкая стоимость. Но у них есть некоторые недостатки. Один из самых существенных - огромный, тяжелый и, самое главное, сильно "зажатый" глушитель. Выпускная система, разработанная фирмой SUPER TIGRE, по идее должна подавлять наиболее неприятные составляющие звукового спектра выхлопа. Насколько это удалось реализовать на практике, вопрос спорный, и не являющийся сейчас темой обсуждения. Важнее то, что мощность двигателей из-за применения подобной выхлопной системы оказалась значительно ниже потенциально возможной.

В России пока к уровню шума относятся довольно либерально. Поэтому отечественным моделистам можно рекомендовать способ улучшения характеристик двигателей SUPER TIGRE, основанный на доработке глушителя. Также полезно одновременно заняться и рядом других узлов. После проведения рекомендуемых операций моторы станут надежнее и мощнее. Модернизации подвергались двигатели объемом 5,5 см3, 6,5 см3, 8,5 см3, 10 см3 и 15 см3. Во всех случаях работа полностью оправдала себя.

Доробка двигунів | Переглядів: 2114 | Додав: -=Kpox@=- | Дата: 04.05.2009 | Коментарі (0)

Настольная доработка КМД – 2,5

Однажды появилась необходимость довести до ума «черный» КМД для радиоуправляемого самолета. Казалось бы, работа вкусная (как никак заслуженный «Черный», а не его современный «аналог»). О том, что и как из этого вышло, сегодняшний рассказ. Надеемся, он будет интересен и полезен тем, кто до сих пор эксплуатирует такие двигатели. Занятно, что весь цикл доработок был проведен на кухне, без применения какого-либо станочного оборудования. Единственное, и главное требование - наличие небольшого «сервисного фонда» в виде узлов и деталей от старых моторов.

Микродвигатель КМД-2.5


Доробка двигунів | Переглядів: 3551 | Додав: -=Kpox@=- | Дата: 04.05.2009 | Коментарі (2)

1-й этап Чемпионата Украины по радиоуправляемым моделям в помещениях – г.Никополь, 13-15 февраля 2009г.

2-й этап Чемпионата Украины по радиоуправляемым моделям в помещениях – г.Стрий/Никополь, 27-29 марта 2009г.

1-й этап Чемпионата Украины по кордовым моделям
- г.Николаев, 1-3 мая 2009г.

1-й этап Чемпионата Украины по радиоуправляемым моделям (летний)
- г.Черкассы/Харьков/Донецк , 15-17 мая 2009г.

Всеукраинские соревнования по кордовым автомоделям среди учащейся молодежи и Чемпионата Украины среди юношей
– г.Стрий, 29 июня – 5 июля 2009г.

2-й этап Чемпионата Украины по кордовым автомоделям
- г.Стрий, 3-5 июля 2009г.

2-й этап Чемпионата Украины по радиоуправляемым моделям (летний)
и 1-й этап чемпионата Украины среди юношей
- г.Хмельницкий, 17-19 июля 2009г.

Всеукраинские соревнования по радиоуправляемым автомоделям среди
учащейся молодежи и 2-й этап чемпионата Украины среди юношей –
- г.Евпатория, 17-23 августа 2009г.

Чемпионат Украины по радиоуправляемым моделям танков –
- г.Одесса, 4-6 сентября 2009г.

Кубок Укрианы, GP- Ukraine по кордовым автомоделям –
- г.Стрий, 11-13.09.2009г.

Кубок Украины (летний) среди спортсменов, юношей и учащейся
молодежи - г.Севастополь – ОЦ "Ласпи", 23-27 сентября 2009г.

Кубок Украины по кордовым автомоделям среди учащейся молодежи и
юношества - г.Николаев, 9-11 октября 2009г.

Семинар руководителей автомодельного направления и заседание
Федерации автомодельного спорта Украины –
- г.Евпатория, 15-18 октября 2009г.

Кубок Украины по радиоуправляемым автомоделям в помещениях-
- г.Стрий/Никополь, 6-8 нобря 2009г.

Всеукраинские соревнования по кордовым автомоделям в залах
- г.Запорожье/ Алчесвк, декабрь 2009г.
Різне | Переглядів: 18476 | Додав: -=Kpox@=- | Дата: 29.04.2009 | Коментарі (23)

Жага швидкості (стаття взята з  газети "Львівська газета")

У вересні автомодельний спорт в Україні відзначатиме ювілей – 50 років від дня проведення перших офіційних змагань серед автомоделювальників.


Але цей рік для українських конструкторів, окрім святкування “круглої” дати, запам’ятається ще й першим українським чемпіонатом Європи з автомодельного спорту. Від 29 липня по 3 серпня Львівщина, а точніше місто Стрий, стало європейською столицею автомодельного спорту. До прикарпатського краю для участі у змаганнях запросили 13 команд зі Старого світу: Білорусі, Болгарії, Великої Британії, Естонії, Італії, Литви, Німеччини, Росії, Угорщини, Швейцарії, Швеції й України.

Результати проведених змагань | Переглядів: 1270 | Додав: -=Kpox@=- | Дата: 29.04.2009 | Коментарі (0)

Звіт про проведення
Всеукраїнських відкритих змагань учнівської молоді з автомодельного спорту
(кордові моделі)

17-20 квітня 2008 року на базі Миколаївського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді відбулися Всеукраїнські відкриті змагання учнівської молоді з автомодельного спорту (кордові моделі).

У змаганнях взяли участь 81 учасник (зі 120 моделями) з 13 команд України: Вінницький РБШ та Ю, Волинська обл., Дніпропетровська обл., Житомирська обл., Запорізька обл., Луганська обл., Стрийська СЮТ (Львівська обл.), КЮТ "Чорноморський суднобудівний завод" (м. Миколаїв), Миколаївська обл., Хмельницька обл., Христинівська РСЮТ (Черкаська обл.), Черкаська обл., м. Алчевськ.

У змаганнях не взяли участь команди: АР Крим, Донецької обл., Закарпатської обл., Івано-Франківської обл., Київської обл., Кіровоградської обл., Одеської обл., Полтавської обл., Рівненської обл., Сумської обл., Тернопільської обл., Херсонської обл., Чернівецької обл., Чернігівської обл.,

м. Києва, м. Севастополя.

Організаторами змагань виступили: Український державний центр позашкільної освіти, Миколаївський обласний центр науково - технічної творчості учнівської молоді, Центральний комітет товариства сприяння обороні України, Миколаївська обласна організація ТСОУ, Федерація автомодельного спорту України.

Змагання проходили на кордодромі Миколаївського обласного центру науково - технічної творчості учнівської молоді.

Головний суддя змагань - суддя національної категорії Зосимов Борис Володимирович, методист Черкаського обласного центру науково - технічної творчості учнівської молоді; головний секретар - суддя національної категорії Шкоруп Володимир Миколайович, провідний спеціаліст ЦК ТСО України, президент Федерації автомодельного спорту України; старший хронометрист - суддя національної категорії Алмін Леонід Дмитрович, помічник голови Миколаївської обласної організації ТСО України; голова технічної комісії - представник УДЦПО Качур Віктор Валентинович, зав. автомодельною лабораторією УДЦПО.

У проведенні стартів була задіяна система електронної засічки та комп'ютерна програма, що розроблена Зосимовим Б.В.

Відмінна підготовка змагань відзначилася на результатах - встановлено

3 рекорди України (встановлені спортсменами з м. Черкаси).

Змагання пройшли на високому рівні, і можуть вважатися зразковими.

Відповідно до рішення суддівської колегії нагороджено:

Дипломом І ступеня та кубком УДЦПО - команду Черкаського обласного центру науково - технічної творчості учнівської молоді;

Дипломом ІІ ступеня та кубком УДЦПО - команду "Стрийська СЮТ - УкрПол"Львівської області;

Дипломом ІІІ ступеня та кубком УДЦПО - команду Луганського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді.

Нагороджено переможців у класах моделей дипломами відповідних ступенів, медалями та призами:

У класі "ТЕМП-1"

1 місце - Шведа Антона, члена команди Черкаського ОЦНТТУМ;

2 місце - Нечипоренка Романа, члена команди Черкаського ОЦНТТУМ;

3 місце - Лисенка Миколу, члена команди Христинівської РСЮТ.

У класі " Е1Д"

1 місце - Баса Олександра, члена команди Черкаського ОЦНТТУМ;

2 місце - Олексійка Михайла, члена команди Луганського ОЦНТТУМ;

3 місце - Петровського Дмитра, члена команди Христинівської РСЮТ.

У класі "Е1 кадет"

1 місце - Лисенка Миколу, члена команди Христинівської РСЮТ;

2 місце - Мниха Тараса, члена команди "Стрий -УкрПол";

3 місце - Антонюка Ростислава, члена команди "Стрий -УкрПол".

У класі "АМ2"

1 місце - Берника Володимира, члена команди "Стрий -УкрПол";

2 місце - Цендровського Віталія, члена команди "Стрий -УкрПол";

3 місце - Мниха Тараса, члена команди "Стрий -УкрПол".

У класі "Е2Д"

1 місце - Голубенка Олександра, члена команди Луганського ОЦНТТУМ;

2 місце - Рифа Максима, члена команди Миколаївського ОЦНТТУМ;

3 місце - Трофімчука Данила, члена команди Луганського ОЦНТТУМ.

У класі "Е2 кадет"

1 місце - Шведа Антона, члена команди Черкаського ОЦНТТУМ;

2 місце - Величко Сергія, члена команди Дніпропетровського ОЦНТТУМ;

3 місце - Антонюка Ростислава, члена команди "Стрий -УкрПол".

У класі "Темп 2"

1 місце - Магро Романа, члена команди Черкаського ОЦНТТУМ;

2 місце - Баса Олександра, члена команди Черкаського ОЦНТТУМ;

3 місце - Полякова Олександра, члена команди Луганського ОЦНТТУМ;

У класі "АМ1"

1 місце - Бердника Володимира, члена команди "Стрий -УкрПол";

2 місце - Боровського Данила, члена команди Луганського ОЦНТТУМ;

3 місце - Нечипоренка Романа, члена команди Черкаського ОЦНТТУМ.

У класі "К1Д"

1 місце - Голубенка Олександра, члена команди Луганського ОЦНТТУМ;

2 місце - Бердника Володимира, члена команди "Стрий -УкрПол";

3 місце - Нечипоренка Романа, члена команди Черкаського ОЦНТТУМ.

У класі "ЕЛ1"

1 місце - Федіченка Дмитра, члена команди Хмельницького ОЦНТТУМ;

2 місце - Цендровського Віталія, члена команди "Стрий -УкрПол";

3 місце - Стецюка Сергія, члена команди Житомирського ОЦНТТУМ.

У класі "К2Д"

1 місце - Перевізника Романа, члена команди "Стрий -УкрПол";

2 місце - Олексіюка Михайла, члена команди Луганського ОЦНТТУМ;

3 місце - Шведа Антона, члена команди Черкаського ОЦНТТУМ.

Грамотами Українського державного центру позашкільної освіти за особистий вагомий внесок в організацію та проведення змагань нагороджено:

- Боровську Лідію Андріївну, директора Миколаївського ОЦНТТУМ;

- Кудінову Олену Вікторівну, методиста Миколаївського ОЦНТТУМ;

- Григораш Катерину Олексіївну, методиста Миколаївського ОЦНТТУМ;

- Мількович Марину Володимирівну, бухгалтера Миколаївського ОЦНТТУМ;

- Алміна Леоніда Дмитровича, помічника голови Миколаївської обласної організації ТСО України;

- Кравченка Василя Валентиновича, інструктора Миколаївської обласної організації ТСО України.

Результати проведених змагань | Переглядів: 2866 | Додав: -=Kpox@=- | Дата: 29.04.2009 | Коментарі (2)

Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Copyright MyCorp © 2017