www.avtomodelist.at.ua ГоловнаРеєстраціяВхід Середа
26.07.2017
19:42
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Результати проведених змагань [2]
Доробка двигунів [5]
Різне [2]
Наше опитування
Скільки часу Ви займаєтесь автомоделюванням?
Всього відповідей: 171
 Каталог статей 
Головна » Статті » Різне

Щоб займатись автомоделюванням, потрібно багато грошей(Стаття взята з Львівської Газети)

Щоб займатись автомоделюванням, потрібно багато грошей

На перший український чемпіонат Європи з автомодельного спорту, що днями завершився в місті Стрий, з’їхалося чимало гостей. Іще до початку змагань більшість фахівців сходилася на думці, що головними претендентами на цьогорічну європейську “корону” є Естонія, Німеччина та Росія. Експерти не помилилися, підсумкова загальнокомандна турнірна таблиця виглядала так: перші – естонці, другі – німці, треті – росіяни. Збірна України посіла доволі високе шосте місце генеральної класифікації. А в кубку конструкторів українці, здивувавши багатьох, сенсаційно фінішували четвертими. Трійка переможців у кубку виглядала так само, як і в загальнокомандному заліку: Естонія, Німеччина, Росія.

Під час тестових заїздів кореспондентові “Газети” вдалося поспілкуватися з одним із лідерів світового автомодельного спорту, німцем Вальтером Рюдером, який у підсумку став чемпіоном у класі Е-5 з об’ємом двигуна 10 см куб.

12.jpg

– Пане Вальтере, більшість учасників змагань приїхала до Стрия власними авто. А як ви діставалися в Україну?

– На цей чемпіонат Європи вирішив приїхати з дружиною. Оскільки в Україні ні я, ні вона раніше не були, то від перельоту відмовилися. Вирішили мандрувати автомобілем, щоб більше побачити, адже їхати треба було через усю Польщу, та ще й немалий клаптик дороги Україною.

– Коли перетнули поль­­­сь­­ко-український кордон, якими були перші враження?

– На територію вашої країни ми в’їхали посеред ночі. Перше, що здивувало, – це практично повна відсутність освітлення на дорогах, які виявилися просто в жахливому стані. Через такі дороги відрізок у 150 кілометрів ми долали довше, ніж дві години. У Європі таку дистанцію мож­на проїхати хвилин за 30-40, а тут виникли проблеми. Авто мого друга двічі потрапляло у вибоїни на трасі, навіть довелося змінювати колесо. Проте, незважаючи ні на що, ми всі дуже щасливі, що зараз тут і можемо брати участь у змаганнях.

– Багато хто стверджує, що Стрийський кордодром – один із найкращих у Європі. Як вважаєте, такі твердження справедливі?

– Знаєте, тут не тільки хороший кордодром, тут усе на високому європейському рівні. На стрийському чемпіо­наті Європи все організовано дуже добре й раціонально. Щодо доріжки, то вона справ­ді одна з найкращих серед тих, на яких мені доводилося запускати модельки.

– Наскільки популярний автомодельний спорт у Ні­меччині?

– Серед німців автомодельний спорт користується неабиякою популярністю, але членів нашого клубу, любителів автомодельного спорту, чомусь щороку меншає. Хоча таку ситуацію просто пояснити: щоб займатися автомоделюванням, потрібно багато грошей. Утім це не головне, проблема, як на мене, у втраті зацікавленості юних німців у наукових видах спорту. Наші діти чомусь віддають перевагу комп’ютерним іграм і відвідуванню дискотек. Чому так – не знаю. Можливо, їхніх батьків лякають суми, які потрібно вкласти в дітей, але ж це із часом віддається, що­правда, не фінансово, а в плані інтелекту.

– А скільки треба вкласти коштів, аби займатися вашим видом спорту?

– В автомодельний спорт приходять зазвичай десь із 12 ро­ків. Оскільки дитина в такому віці ще сама не в змозі їздити світом, то для батьків такі поїздки, як правило, втри­чі дорожчі. Географія автомодельного спорту дуже широка, змагання проводять у Росії, Естонії, Швеції, Австралії, а щоб їздити по всіх цих країнах, треба чимало грошей. Також слід полічити вартість модельки, заняття в школі, тому дуже складно сказати точно, скільки потрібно вкласти грошей у дитину. Можна сказати лише одне – дуже багато.

– Не таємниця, що збірна Німеччини входить до числа фаворитів цьогорічного чемпіонату. Як вважаєте, вашій команді вдасться привезти з України “золото”?

– Ну, крім німців, є ще сильні спортсмени серед естонців і росіян, тому говорити про легку перемогу не доводиться. На тренувальних заїздах добряче здивували італійці, – їхня моделька розіг­налася до 330 кілометрів на годину, – тож цю збірну також можна зарахувати до фаворитів. Тим паче, з ними працює професійний конструктор, а це додає серйозної переваги. Щодо нашої команди, то змагаємося за олімпій­ським принципом “головне – не перемога, а участь у змаганнях” (сміється). А якщо сер­йозно, то бундестім може реально претендувати щонайменше на третє або друге загальнокомандне місце. Хоча все покаже час.

– Пане Вальтере, й наостанку зізнайтеся, чого не вистачає у Стрию для європейця?

(Сміючись) Знаєте, нічого. І я не лукавлю.

Розмовляв Адріан Снігур

Категорія: Різне | Додав: -=Kpox@=- (14.05.2009)
Переглядів: 886 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Copyright MyCorp © 2017